Сайт працює в тестовому режимі, перейти на стару версію сайту
Обласний контактний центр
Для жителів Сумської області при Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань: 0-800-301-501, 66-33-77
УВАГА! У зв'язку зі значними перебоями та відключеннями в сфері енергопостачання України, та великим навантаженням на "гарячу лінію" 0800301501, з метою якісного забезпечення опрацювання всіх звернень громадян, на період дії воєнного стану, функціонують додаткові номери телефонів:
0668230837, 0668230745, 0668230749
0542 77-67-25 (діятиме під час Блекауту)
Важливий пріоритет у роботі влади – розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу.
Сумський обласний контактний центр забезпечує оперативне реагування місцевих органів виконавчої влади на звернення громадян.
Кожен з Вас може звернутися до нас!
Фахівці Сумського обласного контактного центру:
оперативно приймуть Вашу заяву щодо проблеми, яка у Вас виникла;
невідкладно надішлють Ваше звернення органам влади відповідно до їх компетенції;
приймуть належне рішення;
нададуть відповідні рішення та відповіді заявникам;
проконтролюють хід та терміни розгляду звернень;
здійснять зворотній зв'язок із заявниками.
Головна мета центру – спрощення порядку надання звернень до органів виконавчої влади та кваліфікована реальна допомога заявникам або ґрунтовне роз'яснення по суті питання.
Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:
на умовах п ’ ятиденного робочого тижня;
час роботи з 8:00 до 18:00;
звернення громадян приймаються за номерами телефону:
(0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м.Суми та Сумського району),
0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області).
Також можна звернутися за електронною адресою: kol_centr@sm.gov.ua
Урядова «гаряча лінія» - 1545