Сумська обласна
державна адміністрація

  • A-
     
    A+
  • diya Налаштування доступності
flag

Сайт працює в тестовому режимі, перейти на стару версію сайту

 
   Програма медичних гарантій забезпечує пацієнтам безоплатне лікування, включно з обстеженнями та ліками.
   Проте іноді трапляються випадки, коли в лікарні відмовляють у безоплатному лікуванні.

   X Це неприпустимо.

   Що робити в таких ситуаціях?

     > Перш за все, зверніться до керівника лікарні або до власника закладу охорони здоров’я — відповідного органу
   місцевої влади.

     > Якщо це не допомогло, подайте скаргу до НСЗУ Національна служба здоров'я України.

     > Дзвінок до контакт-центру НСЗУ чи подання скарги — це не формальність. Вони реагують на кожне звернення.

Строк розгляду скарги — 30 робочих днів, але здебільшого це займає до десяти робочих днів.

Щоб правильно подати скаргу, потрібно надати всю наявну інформацію про порушення прав пацієнта. Інакше НСЗУ
звернеться до заявника для уточнення, і розгляд скарги займе більше часу.
 
У скарзі обов’язково вкажіть:

   > Прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дату народження (день, місяць, рік). Якщо скаргу   
      подає третя особа, потрібно надати документи, що підтверджують ваше право представляти інтереси іншої особи.
   > Дату події.
   > Назву лікарні. Додайте код ЄДРПОУ, якщо є можливість.
   > Посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка вимагала оплату або відмовила у  наданні медичної послуги.
   > Деталі ситуації.
   > Суму коштів, яку витратили або яку вимагали. Додайте копії чеків на ліки чи медичні 
      послуги, які довелося купити за власний кошт.
   > Контакти для зв’язку.

Можливі порушення:

   ! Вимагання коштів за послуги, гарантовані Програмою медичних гарантій.
   ! Вимагання купівлі ліків або розхідних матеріалів (стерильних наборів, рентгенівських 
     плівок тощо).
   ! Примус до сплати “благодійного” внеску.
   ! Неетична поведінка співробітників.
   ! Відмова у виписці е-рецепту на “Доступні ліки”.

Подати скаргу до НСЗУ можна:

   > Через електронну форму на сайті: https://service.e-health.gov.ua/.../osobisti.../citizen -  form або за безоплатним номером 16-77.
   > Надіславши лист електронною поштою info@nszu.gov.ua або звичайною поштою 
      (проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073).
   > Написавши звернення на особистому прийомі громадян.