Сайт працює в тестовому режимі, перейти на стару версію сайту
Графіки відключень вашої черги скасували, а світла немає?
Перш за все, Вам необхідно перевірити запобіжники на лічильнику («пробки», «автомати») та впевнитися, що вони не спрацювали під час подачі напруги до Вашої оселі
Друге: під час повітряних тривог персонал АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» та НЕК «Укренерго» перебуває в бомбосховищах.
Адже знаходитися на об’єктах енергетики в такі моменти небезпечно. Ми обов’язково відновлюємо розподіл електроенергії, але з урахуванням безпекової ситуації. Тому під час повітряних тривог це інколи відбувається з затримкою.
Третє: якщо в щитовій все добре, це може бути аварійне вимкнення або ж планове знеструмлення, пов'язане з ремонтними роботами.
Про планові відключення, пов'язані з ремонтними роботами, можна дізнатися на сайті АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» в розділі «Споживачам-Відключення-Планові відключення», ввівши свою адресу: https://www.soe.com.ua/spozhivacham/vidklyuchennya
Про аварійні знеструмлення можна дізнатися в тому ж розділі – "Поточні аварійні вимкнення".
Або ж зателефонуйте до кол-центру АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" (0 800 300 247 або 0542 659 659) і наші оператори повідомлять Вам причину відсутності електроенергії.
Нагадаємо, АТ «СУМИОБЛЕНЕРГО» спільно з Сумською обласною державною адміністрацією впровадило інформаційну компанію «Пролити світло».
Із метою більшої поінформованості населення щодо причин застосування відключень електроенергії ми започаткували рубрику, в якій наші фахівці відповідають на запитання від мешканців Сумщини в контексті застосування графіків погодинних, аварійних і інших відключень.