Сумська обласна
державна адміністрація

  • A-
     
    A+
  • diya Налаштування доступності
flag

Сайт працює в тестовому режимі, перейти на стару версію сайту

Знай свої права: як діяти у випадку порушення прав споживачів страхових послуг?

Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила твої права, дотримуйся простого алгоритму дій


Спочатку звернися безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на «гарячу лінію» або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.

 

Якщо питання не вдалося вирішити, ти можеш звернутися до Національного банку України.
 
Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.
 
Детальніше про подання звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
 
Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності «Гаразд» за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna